Soffa säljes

Älsklingen skrämde livet ur mig igår. Jag skrev ju i det tidigare inlägget att jag nyss hade pratat med honom och att han var på väg hem. En timme senare började jag bli orolig och skickade ett sms. Inget svar. Ringer istället. Och då säger tanten "numret du har ringt kan tyvärr inte nås för tillfället". Siter och tokringer i 20 minuter men möter samma svar. Börjar få läskiga bilkrocksbilder i hjärnan. Klump i magen.
Sen öppnar han dörren. Då blev jag sur istället. Tydligen hade dom precis kommit till Lidingö och var tvungna att lasta på och sånt med den där soffan. Aja. Han levde ju iaf.

Vi säljer en soffa. På tal om det. Vi kommer köpa hans kompis gamla. Över 2 meter lång och med divan. Finally! Haha. Så nu säljer vi vår gamla soffa. Som faktiskt är väldigt fin och skön att sova på. Eller hur brudar?
image95
Det här är en av dom väldans bra bilderna som finns på den. Den är längre än vad den ser ut som, och lite mörkare i färgen än vad bilden visar. Vill ha kanske några hundra plus att du får komma och hämta.
Varken blondinen eller brunetten ingår i köpet. Om priset inte är bra.



Imorgon är jag inte pank längre. Ska unna mig köpt frukost och en uteserveringslunch med Peppe. Nya jeans från Cheap monday, underkläder, vin, pizza och kanske en drink på krogen. Nice bajs eller vad?

Kommentarer
Postat av: Soff

haha om det blir bra pris, kan jag få en del av pengarna då? ;) hade jag haft plats skulle jag gärna köpa den. superskön "bädd"soffa ;D Ses kanske imorgon eller på lördag bruden! pyss!

2008-04-24 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0