Teckenpanik

Okej. Om mindre än en vecka är det deadline på mitt C-projekt. Just nu håller jag på att finslipa mina texter. Har ungefär 3000 tecken kvar att fördela på mina artiklar. Stressigt eftersom jag känner mig klar. Alltså är det ordbajs som gäller från och med nu.

Åh. Jag har så mycket jag vill skriva egentligen. Men det känns inte som att jag kommer få ner det jag vill säga. Men dagen kommer tillbringas framför datorn. Skriva, skriva, skriva! Älsklingen är inte hemma ikväll så jag måste fixa mat till bara mig. Skönt :) Disk och dusch också. Suck för disken... Är Älsklingens egentligen men han diskade inte igår så då är det bara för mig att göra det. Poop...



Vill bara att dom här dagarna fram till deadlinen ska gå! Snabbt och smärtfritt. Så kan jag få lägga det här bakom mig... Urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0