Uff

Jag har knappt nån ledig tid. Bara praktisera och praktisera. Men när jag faktiskt är där så har jag inte allt för mycket att göra, tyvärr. Har fått en lite större artikel som jag ska fixa nu, men tar tag i det imorgon. Sen måste jag fixa det sista med projektarbetet också. Samt lämna in den i skolan. Jävla slöseri med tid. Slutar jobba klockan 17 sen ska jag till skolan och tillbaka. Tar ju minst 45 minuter - en timme!

I helgen ska jag i alla fall hem till Eskilstuna. På fredag har Perkuporki tjejkväll med PSST (Pizza, Sprit, Spel och Tjejsnack). Jag får självklar vara med, eftersom jag gillar pizza, sprit, spel och jag är tjej. Sen kommer det nog bli utgång på Nybron. Härligt när man fått en smaskens lön från Academic samt låningen.
"Mihihih", á la Homer.

Älsklingen är snart hemma. Det är tydligen bilkaos i Stockholm, pga nån lastbil som körde in i en pelare på Essingeleden. Och mitt däri nånstans finns min sambo tillsammans med sin klasskamrat och en soffa. När han kommer hem hoppas jag att han diskar samtidigt som jag lagar mat. Sen ska vi gå till Ica och handla lösgodis. Yum-o!

Åh, i Eskilstuna ska jag på födelsedagsmiddag hos Sofia också! På lördagen. Fest och fest hela tiden. Måste (nästan) lugna ner mig. Hoppas det blir smaskig mat..


Jag har fått mushandled igen. Tydligen får man det när man scrollar igenom DN och SVD:s hemsidor femton gånger om dagen för att det inte finns annat att göra...
Förresten: på Miljörapporten kan ni läsa allt jag publicerar. Om det vore intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0