Utbildning på gång

Igår var kul. Började på SysteroBror. Nästa alla komiker var askul. Fast Shan Atci körde typ 50 procent gammalt från förra gången han var där. Även om dom skämten är kul, va det lite tråkigt.
Sen messade Erica och Peppe som nyss hade lämnat in arbetet i skolan. Så efter stand upen så åkte vi till Carmen och mötte upp dom där. Jag vara bara där ett litet tag eftersom jag har utbildning idag. Ville vara fräsch. Vilket jag också är. Fräsching som fan :) Hehe. Tog sista tunnelbanan hem och lekte mästerfotograf med min nya mobil på vägen.

För Älsklingen köpte en Iphone igår. Så jag fick hans gamla. Och nu ska jag sälja min gamla. Sitter vid fel dator nu, men lägger upp bilder på den sen och lite information. Om nån vill ha.

Sen är det ju middag för mig ikväll. På Patricia. Hoppas nu det här erbjudandet verkligen stämmer, annars kan det bli dyrt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0