Utbildningen är över

Då är jag förhoppningsvis färdigutbildad hos H&M. Min handledare tyckte det hade gått jättebra med mig och skulle lägga in goda ord åt mig :) Hoppas jag kan regga mig snart och börja önska tider. Fast just nu vill jag bara vila lite. Projektarbete och nytt jobb = en slut hjärna och kropp. Men imorgon är det dags att sätta fart igen. Då ska jag göra min kompletteringar jag måste göra till projektet. Fuck. Att man inte bara kunde fått fixa till småord och sånt. Slippa behöva ringa och interjua.. Blää!

På måndag börjar praktiken också. Ännu mer nytt att tänka på. Och ett riktigt jobb, där jag kommer bli publicerad. Fy fan.

Tror inte jag gjorde några misstag i kassan i dag. Eller jo, glömde signera ett returkvitto, men det var lugnt. Tur att det finns ansvariga som håller koll på en.


Snart är älsklingen hemma. Då ska jag bara gosa och gosa och inte tänka på disken eller att jag behöver städa som fan imorgon. För på lördag kommer nästan halva släkten (syster, syster, kusin) hit för att spana in Håkan. (samt festa lite kanske) hehe. SWEETASTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0