Valborgs planering

Jag är ledig idag! Hur lyx är inte det? Trodde ju jag skulle få jobba.. Mihihih!

Så jag tog sovmorgon till klockan 8. Låg och läst i sängen till alldeles nyss. I eftermiddag/kväll åker vi hem till Eskilstuna. Vi skippar Uppsala helt enkelt. För mycket tågresor hit och dit. Ska ändå vara hemma i Etuna resten av helgen. Middag med Jocke och Janet ikväll. Inget annat inplanerat. Bara mysigt.

På lördag kommer Peppe och Daniella (och kanske Erica) från Stockholm och hälsar på mig i Eskilstuna. Mamma och pappa reser ju bort så då finns det sängplatser till alla. Vad får jag inte missa att visa? Förutom kebaben på Billys och Cornerhamburgarna? Hehe.. Får se om vi går ut. Vore roligast om vi kom in på Nybron. Men vi har ju inte åldern inne. Pinsamt... Hehe
Lotus suger ju balle nu för tiden. Raw, kanske..

Det var mulet när jag kollade vädret imorse. Men nu är det helblått igen! Så tänkte fixa mig klar här hemma och sen gå ner på stan. Sitta i solen och käka en glass (eller cheese, hehe) i Kungsträdgården. Om det nu inte är lika smockat där som förra gången...
image96

Har lite disk att fixa innan vi åker hem också. Och måste ta med mitt tvätt. Vi har en tid på fredag egentligen, men nu hinner vi ju inte med den..


Är Parken Zoo värt nu för tiden eller?

Kommentarer
Postat av: Emmie

nä, jag jobbar ju inte där längre... ;D

2008-05-03 @ 23:18:45
URL: http://eatdirt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0