- bakisdag

Vaknade för tidigt. Fortfarande lite lullig. Men gick upp i alla fall. Why? Sex and the City i sängen tillsammans med macka. Nudlar i soffan tillsammans med Sex and the City. Lika bra att äta innan man hunnit bli bakis. Sen blev jag bakis ändå. För en kort stund bara.. Käkade McFeast-meny i Fältöversten och köpte en bok jag inte visste fanns. Bakis borta.

Nu varvar jag SATC med Snabba cash av Jens Lapidus. När den är slut kan jag läsa boken jag inte visste fanns. Har glömt titeln men författaren heter Lisa Jewell och är perfa!




Tre dagar kvar innan Älsklingen kommer hem. Det är inte schysst. Snacka om grov ensamhetsångest. Jag har sagt det förut och säger igen: jag skulle inte klara av att vara singel!




Mamma har köpt gardiner till mig. Hon hämtar dom på posten imorgon. Sen ska vi köpa matbord (äntligen) och hyllor på Ikea. Kommer bli superfint här hemma!





Nu: mer ensamhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0