- lång vecka

Den här veckan har vart lång. Är inte ens slut. Sjukom och semester på jobbet har gett mig en 40-timmarsvecka med plusmeny. Fast utan coca-colaglas. Skriva, stapla, frona, sälja all day long. Tack gode för att mina ben pallar min kropp. Första dagarna var en pina. Som om en anakonda squeezade mina vader i tre timmar.

Som gräsänka har jag spenderat min kväll i soffan. Lite cola och ostbågar. Och första säsongen av Sex and the City. Är väl dags att titta på den nu. Tog en paus nu. Casanova om the tellie. Bra att somna till. Jobb imorgon. 9:55 till 16:15. Sen en ledig söndag. Har inga planer för imorgon kväll dock. Alla mina stockholmsvänner har nog annat för sig.. Annars give me a call








Njut, älska, lek, giv

Kommentarer
Postat av: Emmie

Ja, som fantomenklubban! Den var så sjuktgod!

Undrar också var den tog vägen, den påsen var bäst.

2008-08-22 @ 21:45:52
URL: http://eatdirt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0