Bibblan är bäst under regniga dagar

Kapade hem fem böcker från mitt besök från bibblan i dag. Älsklingens idé att jag skulle dit. Hade inte ens tänkt på det själv.. Köper ju alltid böcker, men det här var ett billigare alternativ nu när pengarna börjar ta slut (20 dagar innan lön)..

Jenny av Jonas Gardell har jag redan läst ut. Fristående fortsättning på hans andra böcker. Jag gillar hans skrivsätt och blir inspirerad att skriva själv. Han flummar som fan och lämnar läsaren att göra egna tolkningar. Mucho bra :)









Skulle vilja ha en nackmassage. Älskling?

Kommentarer
Postat av: Emmie

Träffade mor din på sjukan ;D

2008-08-11 @ 17:34:34
URL: http://eatdirt.blogg.se/
Postat av: Emmie

Nää, jag ba: Fredrik det är Erikas mamma! När hon kom in, hon ba: vaa...känner vi varann?

Men ska då lägga till att jag legat hemma två dagar då och svettats och kräkits och håret var helt GALET och jag hade glasögon och låg under fjorton filtar. Men sen kom hon in vid nio tiden och bad om ursäkt :) Men jag förstod, jag såg verkligen CRAZY ut!

2008-08-11 @ 21:18:46
URL: http://eatdirt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0