Dålig start

Jag har tagit bort sminket för kvällen två gånger. Aldrig tidigare har jag blivit besviken på min make och tagit bort den. Och nu har det hänt två gånger efter varandra. Provade först med en grå ögonskugga. Har inte haft det sen typ i vintras. Hade glömt hur man gjorde. Såg ut som ett spöke. Eller som att jag var blåslagen i fejan.
Sen provade jag min nya eyeliner från Max factor (gratissminket du vet). Den var också grå. (älskar faktiskt grått). MEN målade för mycket. Såg ut som Cleopatra. Not nice.
Nu ska jag göra min gamla hederliga sminkning. Svart flytande eyeliner och mascara. Svart. Fast lite mer än vanligt. Det är ju ändå fest.



Handla present med Daniella igår efter jobbet. Peppe fyllde igår och i dag har hon fest. Hon ska dessutom flytta till Korea för ett år om några veckor. Så ikväll blir sista gången på ett år som jag träffar henne :'(
Sen köpte jag en låda vin och så stack vi hem till Dany. Fyllde i en "mina vänner"-bok som Peppo ska få. Drack vin. Sov över. Småbakis i dag. Men snart är jag igång igen. Börjar min festkväll med cola, nudlar och mikropizza i magen.




Och en killing partymake såklart

Kommentarer
Postat av: Emmie

jag gör gärna din blogg, men behöver dina inloggningar, maila de till mig, ska inte tjyva något :D du kan ju byta lösen tillfälligt för min skull om du vill...

2008-08-16 @ 16:21:41
URL: http://eatdirt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0