Damnit!

Nu har jag ätit dålig sushi tre gånger i rad! Första gången var bitarna små och smakade direkt ingenting. Och sen mysko fiskar på. Andra gången var riset fortfarande varmt och inte helt färdigt. Not nice. Nyss åt jag klart den senaste av dåliga. Små bitar och bara sådär helt enkelt..
Knappt mätt. Fan. Men orkar inte laga mer mat. Måste diska istället.


Imorgon kommer Älsklingen hem. Äntligen ska jag få sova ordentligt. Är riktigt trött. Sover ju med tvn på tills klockan blir 4 halv 5. Då stänger jag av för då börjar solen gå upp och det blir ljusare ute. Snacka om grovt handikapp. Illa..





Glöm inte clubdagen på torsdag. 10 procent på allt i butiken! (med clubkortet alltså) :)
Min rabatt: betydligt bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0