Livet?

Vakna, jobba, äta, sova.
När har jag fritid? Att jobba heltid ger ingen ledig tid. Fast jag är ju alltid ledig söndagar och varannan lördag. Det är najsa scheman!

Har en halv vesuvio vilandes i magen. Tänkte poppa popcorn, men blev inge sugen sen. Var sugen på att skriva något också, men sen ångrade jag mig. Skrev mitt schema i kalendern istället. Har förlängt mitt kontakt till den sista oktober. På min önskan. Sen vet jag inte vad som händer. Stanna eller inte... (?)

I helgen har Peppe hejdå/födelsedagsfest. Hon flyttar till Korea för ett år i slutet av augusti :( Annars har jag inga planer. Slutar dessutom fyra på fredag och är ledig lördag så jag har massor med ledig tid! Älsklingen åker till Eskilstuna imorgon, tyvärr. Så jag blir väl ensam hemma..




Sova kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0