Sista kramen

Bål, mat, lekar och dans. Gårkvällen i fyra ord. Käkade wok (sådär), gillar ju inte wok direkt. Eller inte hemmagjord iaf :) Vi gjorde en tipspromenad. Konstiga frågor vare, typ: vem är mest blåst? Sen tre namn på oss som var där. Sen när vi svarat på alla (eller gissat) så fick man göra en tävling för varje fråga. Så dom tre som var nominerade till vem är mest blåst fick blåsa en ballong till den smällde. Och då va den personen mest blåst! Smart va?
Jag och tre andra hade lika många (få) rätt så vi fick också tävla mot varandra. Ta en shot med ren vodka, vänta tio minuter (hinner den slå till?) och sen stå den snyggaste posen på ett ben och längst.
Jag vann.
Vann en drink.
Men jag vann!

Tog tåget in till stan. Typ en halvtimmes färd eftersom dom bor way of. Förfesten slutar liksom inte förens man är nere på centralen. Gick till Blue moon bar. 27 års åldersgräns, men tror inte nån som var där var så gammal. Dansade nån timme, blev trött och åkte hem. Somnade vid halv fyra.
Jo, fyllekäkade också. Men jag var sparsam och kokade egna nudlar när jag kom hem. Wierd?


Älsklingen kommer hem på eftermiddagen. Sen ska vi umgås och ha trevligt tills vi somnar. Sen börjar arbetsveckan igen. Puuuuust.





Snygg design va?
Tack E :)

Kommentarer
Postat av: Emmie

Nä, menade att jag har 100tusen att leka med, från utgånspris till vad jag får låna, den ligger på 415tusen nu...

2008-08-20 @ 17:21:50
URL: http://eatdirt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0