Superweekend!

Så snart älsklingen kommer hem från jobbet ska vi käka kycklig sallad. Betalade 0.02 kronor för den. Ganska bra pris va? Hahahah! Jaha, 65 spänn, fan va billigt för kyckling, grönsaker och sånt, tänkte jag i affären. Men då hade dom ju missat 45 kronor för kycklingen. Blåsta.. Såg det först när jag kom hem. Fast vet inte om jag skulle sagt till. Skulle du?

Älskar min nya kjol. Den är helt underbar! Och inte alls liten. Den är perfekt. Drar åt och puffar ut.. Mums-vacker är den! Två kunder berömde den i dag.

Hatar att få telefonsamtal som man inte kan kolla genom hitta.se. Helt uselt. Det är säkert Academic work som vill erbjuda mig det där jobbet jag sökt, på en gång! Säkert de..
Kommer nog få jobba rätt mycket i Lidingö när mitt sommarvik är klart. Supernice! Lika gärna stanna där när jag ändå skulle jobba på HM tills jag hittar ett annat jobb..



Ikväll: jag vet inte vad som händer. Älsklingen vet vad men han hann inte säga i telefonen. Men vi ska träffa några vänner och jag har köpt vin. Så onykter i trevligt sällskap kommer jag bli, minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0