Go-ho-ho-d jul!

God jul kära bloggläsare.
Tillbringar min helg i Eskilstuna, som vanligt. Pappa och Lisa körde till Stockholm igår kväll och hämtade mig efter jobbet. Käkade första (nästan) julskinkan vid tio och klädde granen efter det. Rätt trött efter att ha jobbar tio timmar (om inte mer).
Har redan fått öppna ett paket. Erika skickade från Australien för nån vecka sen. Fick en suupersnygg klänning och sen ringde vi henne. Typ 8 minuter för 200 spänn. God jul på den räkningen.
Hon hade gjort egen julmat. Helt själv, vilket imponerar mig bara det. Imorgon ska hon hem till en jobbarkompis familj och fira jul på australiensiskt vis. Tydligen drack man väldigt mycket.

Det snöar faktiskt. När jag vaknade vid halv nio puffade det ner ynkliga små stjärnor, men nu har dom blaffat på sig lite grann.

Nu ska jag julduscha och sen ta mig hem till Älsklingens pappa för att ge lite presenter. Mamma slutar jobba vid tre och efter det börjar julafton på riktigt. Jag ser faktiskt mest fram emot att få ge mina klappar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0