Snille

Älsklingen har lämnat Stockholm för julen. Tog med sig bärbara datorn och lämnade mig hemma med ett stationär klump i flera delar. Inget var inkopplat. Det har tagit mig en timme att få ihop skiten men nu är den klar. Omstarter och annat som tagit lång tid. Illa..

Blev vin-modig igår och addade massor med människor på face som jag aldrig pratar med. Why? Snacka om needy och pinsam. Men men. Nu får jag stå ut med den ett tag. Facebook-ångesten. Lite som dagen-efter-ångest.
Blir röd om kinderna varje gång jag loggar in nu och ser diverse wall-meddelanden och vänskapsbekräftelser..

Kommentarer
Postat av: Oskar

Kul att du gillade bilderna, men jag beslutade att ta bort allt, har ett gigantiskt arkiv som jag inte vet var det ska hamna, facebook har jag inte tid och lust med.



Hur är det med Johanna nu när julen stundar? har redan köpt en hultbiljett för 990:)

2008-12-21 @ 00:24:26
URL: http://schlageroskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0