.

Jag har nackspärr. Så oskönt! Och man får inte bli masserad när man är sjuk, speciellt inte när man är förkyld. Så Älsklingen kan inte massera mig sen när han kommer hem. Kanske lite bara...

I höst/vinter ska jag till Australien. Men bara på semester en månad eller så. Erika ska dit och jobba/semestra typ ett år så jag ska passa på att åka dit när jag har någon att besöka. Måste bara se till så jag åker dit när det är som varmast. Vill ju inte åka när det är vinter här och komma dit när det är vinter där. Finns ingen snö, men badvarmt vill jag allt ha det.

Dags att fixa iordning den härliga middagen bestående av pasta och bacon. Två olika sorters pasta dessutom!

Kommentarer
Postat av: Emmie

du vill alltså vara hemma och se snö, har jag fattat det rätt då?

2008-02-19 @ 18:33:59
URL: http://eatdirt.blogg.se
Postat av: Emmie

Men jag flyttade dit på vintern då var de sommar där.
you know, andra sidan jorden och allt.
så då var de löst ju ;)

2008-02-19 @ 20:50:37
URL: http://eatdirt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0