Är det fredag?

Älsklingen ligger i sängen och vilar. Han började må illa igen.. Så jag sitter i soffan, framför tvn med datorn i knät och bloggar. Kul fredag.. Hoppas jag får roligare imorgon. Brudarna och jag. Håller mest tummen för att dom inte ska banga ur! Med dom finns alltid risken. Jag vill inte bara sitta själv hemma imorgon och kolla på melodifestivalen. Älsklingen ska iväg på nån fighting-grej med några polare. Och så går dom kanske vidare och tar en öl efteråt. Det är därför jag kan gå ut imorgon. För då kan vi göra sällskap hem så jag slipper möta våldtäktsmannen. 

Vad gör du i helgen?





Nu ska jag slänga mig ner bredvid min sjukling och kramas lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0