Breaking news

Senaste nytt!
Rådjuret är tillbaka. Hon skuttade över parkgången när jag var på väg hem från tunnelbanan. Sen halkade hon nästan på asfalten lite högre upp. Söta...

Jag måste diska.

Och jag hatar 118 003-reklamen! En jävla tuttfia i minkjol och bautabröst som står och "sjunger" och vickar kraftigt på höften. Varför reagerar ingen? Är det ett skämt som jag missat?

Just nu lutar det åt att min och mammas minibreak inte kommer bli av. Krångel och sånt. Måste ringa och säga den tråkiga nyheten. Får spara den till någon annan gång.




En man gick omkring med en OS i Athen-flagga runt halsen som en mantel och han hade rakat huvud med en sån där bladkrona som Ceasar hade.
Kajsar som han heter på riktigt latin ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0