Det hänger på rubriken

Antalet besökare hänger på rubiken. Och på hur mycket man skriver egentligen. Ju mer inlägg, desto mer tillfällen att synas på "senaste inlägget"-listan. Varför drivs jag alltid av att ha många besökare? Vill jag verklingen att många ska läsa?
Okejrå.

Måste fylla min mp3 med bra musik. Ska nämligen promenixa till bion. Så jävla bra! Måste väl börja röra på mig om en kvart, 20 minuter. Har för mig att det tog 40 minuter att gå förra gången. Ungefär. Har redan köpt biljetterna så måste inte vara där en timme i förväg (som regeln är i Stockholm).




Bara för att jag har ont i handleden tog jag av mig mitt armband som jag alltid haft där. Och det känns fortfarande som att det sitter kvar. Ungefär som när folk som amputerar får fantomsmärtor i den borttagna kroppsdelen. Fast min gör inte ont, den bara....känns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0