Divalista

Om jag vore en diva skulle min loge-lista/diva-lista se ut så här:
  • 5 påsar med "Vinterkatten" men bara med dom små tassarna
  • Cheeseburgare skurna i munsbitar med tandpetare
  • Färdigpoppade popcorn men bara med "hjärnor" och "spöken"
  • Ett Wii med Mario-galaxy men bara med dom lätta banorna
  • Kreta/Lefkas-pizza (skuren i bitar såklart)
  • Utländsk citronfanta (bring it to Sweden!)
  • En hög med väl utvalda komiska serier som "Seinfeld" eller "Kenny vs Spenny"
  • Sällskapsspel och några att spela med (som förlorar)
  • Massör, frisör, sminkör
  • Kattungar 


Fast jag vet inte vad jag skulle bli en idol eller diva av..

Kommentarer
Postat av: Katti

Haha vilken bra idé :)

2008-02-04 @ 21:31:30
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se
Postat av: Maria Vuitton

Min sista tävling pågår nu :D Det enda man behöver göra för att vara med är att skriva en kommentar!!!

2008-02-04 @ 21:44:01
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: perk

hahhaa vilken rolig! jag skulle med vilja ha citronfanta, ska börja importera hem den själv. lr smuggla med den hem haha. kommer du ihåg lefkas när vi skulle köpa med hem, men drack upp istället. dåligt!

2008-02-04 @ 23:14:01
Postat av: culan

Varför inte Spetzi? Cola och Fanta blandat!

2008-02-05 @ 08:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0