En onsdag

Regn och grått. Funderar på att inte promenera i dag. Ska nog köpa mig ett månadskort! Kommer behöva åka en del på extrajobbet. Typ pendeltåg och då blir det dyrt att använda remsa. Plus att Älsklingen kan låna mitt kort (och betala lite för det, hehe) när jag inte behöver ha det.

Är trött på
tv-licensen. Fast som blivande journalist borde jag inte vara det. Men jag läste en kommentar i en tidning där han tyckte det var orättvist för ensamhushåll att dom skulle behöva betala lika mycket som ett hushålla där det bor kanske 5 personer. Och det håller jag med om..
Men jag betalar min avgift. Annars kanske man inte kan bli politiker i framtiden. Fastän jag inte är ett dugg intresserad av att bli det.

Kommer befinna mig på KTH två gånger i dag. Först för att skriva kontraktet och sen för att gå till SysteroBror. Om nu inte Daniella ändrat sig.. Hrm. Men det tror jag inte. Och hoppas inte :) För Älsklingen ska på spelning och se Hardcore superstar och Crashdiet ikväll. Jag ville inte följa med, men vill inte heller sitta hemma helt själv. Så hoppas jag kommer gå.

Frukost och dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0