Ensamhet

Älsklingen har åkt hem till sin pappa och hans familj. Han lämnade mig med en diskhög och en korsordstidning. Väga upp?
Det känns skönt att jag har mitt dörrlarm i alla fall

Nu har snön kommit till Stockholm. Tydligen är det ganska mycket snö i Eskilstuna. Men här har den inte börjat lägga sig på marken än. Den bara blåser omkring och yr. Imorgon är det nog vitt. Och kaos i trafiken. Tur att det är söndag..

Min söndag kommer innehålla en dag fylld med internet, Word och PM. Tråkig med andra ord. Fast det måste göras! Värst blir det ändå på måndag då jag måste åka in till skolan och lämna en pappersversion till läraren. Slöa med att skriva ut själva eller vad? Först ska den in på webben PLUS papper. Jävla påhitt.






Vad har du för dig ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0