.

Jag fick inte jobbet.

Förkylningen är densamma. Om inte värre. Låg vaken lite i natt med en härlig värk i bihålorna och hosta. Proppar näsan full med spray, så mycket att jag blir orolig för att bli beroende igen. Var den en gång för länge sen. Det var inte kul att vänja av sig. Effekten av för lång användade av nässpray är att man blir täppt i näsan. Logiskt? Så när jag skulle vänja av mig så var jag tvungen att gå täppt i näsan..

Jag känner för att bara ligga i soffan och läsa en bra bok. Tyvärr har jag ingen bra bok hemma. Orkar inte gå ut och köpa en heller. Får läsa en från bokhyllan som jag inte läst på ett tag alltså.

Men jag ska kolla på lite mer Planet earth också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0