Falafel vs muffins

Falafel var inte så jääääättegott. Couscoousen blev lite torr. Tzatsikin var det enda som var super. Men jag kan ju inte misslyckas med tzatsiki heller.. Nu har jag mina muffins i ugnen. Ska ut ungefär nu. Ett ögonblick....

Nja, lite klibbiga var dom fortfarande. Men dom doftar ljuuuuvligt! Så jag tror muffinsen vinner kampen.

Ska jag känna mig taskig mot Grönan om jag får ett annat bättre jobb och måste tacka nej till dom fastän jag sagt ja? Alla jag snackat med (typ Älsklingen och mamma) tycker inte att jag ska känna mig dum. Men jag är ju sådär.. Vill inte ställa till besvär. Precis som pappa.

Borde jag känna mig mer stressad över examensarbetet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0