Fortfarande frisk

Ännu är jag frisk. Känner ingenting i magen. Hur länge ska jag vara orolig? Typ tills han är frisk eller? Till en vecka efter att han är frisk? Känner mig dock osårbar! Jag är nu helt övertygad om att jag inte kommer få kräksjukan. Det känns så omöjligt på något sätt. Vi har inte haft någon kräk på 5 timmar heller. Bra jobbat Älskling!

Käkar lite mjölkchoklad i stället. Och ska ta mig ett glas cola. Fördel med magsjuka är just att man får dricka cola. Utan att få dåligt samvete. För det är bra för magen! Har mamma sagt..
Och mammor har alltid rätt! Eller hur?

Jag tror nästan jag kommer slå rekord i ordbajsning i dag. Har lite mindre än en halv A4 (på datorn alltså) som jag måste ordbajsa. Alltså skriva något om absolut ingenting. Eller så skippar jag det och lämnar fram en luktfritt, lite kortare hemtenta. Bättre med kvalitet än kvantitet. När det inte gäller godsaker förståss.






Mammor är också bra när man får en pojkvän med magsjuka. Då kan dom säga många bra saker som man ska köpa hem till dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0