Fortfarande ingen kräk

Älsklingen mår bättre. Jag mår också bra! Är jag frisk imorgon kväll borde jag vara säker. Då kan jag också vara säker på att jag är immun! Har jag levt med en sjuk person i ett helt dygn, sovit en decimeter från honom så borde jag blivit smittad, visst? Men jag är kanske immun. Håll tummen för att jag klarar mig över natten och dagen! 

Gick bra i skolan. Sista lektionen på några veckor. Hehe.. Bara slutseminarier vecka 16. Det är ett tag dit. Bara eget arbete från och med nu. Skönt för mig va? Synd att jag inte har något jobb. Söker för fullt. Vet du någon som vill ha mig? Jag är så jävla bra på allt jag gör! Bäst... 

Missa inte Efterlyst ikväll som tar upp vårt våldtäktsförsök. Alltså inte vårt, men från vår backe! Jag kanske kommer med i bild. Passerade med en svart jacka och vit tygpåse när dom spelade in. Och ett rött diadem. Kan inte missas..




Gjorde så jäävla god kycklinggryta ikväll. Med paprika och färsk broccoli. Mamma, blir du förvånad?! :D 

Kommentarer
Postat av: Emmie

haha svettig aro ser ut, men kul att jag bytte precis nu och fick se erat fall..
men ingen vinkandes du.

2008-02-07 @ 21:10:51
URL: http://eatdirt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0