Fullt upp?

Kan man säga att jag har fullt upp i dag? Två saker inplanerade alltså. Tvättning och jobbintervjun. Jo, ganska mycket ska jag göra...
Tvättiden är om en halvtimme. Har inte sorterat tvätten så det ska jag sätta igång med så snart jag skrivit klart. När tiden går ut kl 13:30 har jag en timme på mig att ta mig till KHT:s områden där jag ska intervjuas. Tar mig en promenad dit. Som vanligt.
Har lyckats undvika att åka tåg eller buss hela veckan. Har 3 resor kvar på remsan och två ska användas i helgen. Försöker klara mig så långt som möjligt utan att åka, för det är hiskligt dyrt.. Har inget måndadskort nu, eftersom jag knappt ska vara i skolan.




Sortering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0