Fynd?

Jag hittade en bok på rean. Hann och orkade ändå inte gå till Bok och Bild. För mycket regn. Trängdes istället på Åhlens bokavdelning. Snacka om varmt och dålig luft! Och alla var som hyenor där bokhögarna var ett blödande byte. Men jag fick mig en benbit: Mannen i sjön av Arnaldur Indridason. "Nordens bästa författare" säger en text på boken. Men har faktiskt kollat in den förut. Fick den dessutom billigare än vad prislappen sa! 49 istället för 79 kr. Kanske för att det var den första readagen, vad vet jag...
Börjar nog läsa redan ikväll.

På fredag ska jag och fota mig till ett passerkort dessutom. Avancerade saker..

Imorgon ska jag och Daniella till SysteroBror och se Shan Atci. Han var rolig förra gången. SysteroBror är faktiskt det bästa stället jag kan tipsa om för Stockholms studenter. Café på dagarna, men på onsdagkvällarna är det högklassig stand-up i två timmar! 20 spänn inträde och 15 kr garderob om du har studentkort med dig.
(SysteroBror kan nu kontakta mig för jag vill ha pengar för den här reklamen, jag har så jävla många som läser, det kommer bli fullt imorgon!)
Ölen kostar 29 kr också. Billigare än Carmen som höjt priset! :O

Och nu ska jag diska. Mitt hat. Hat, hat, hat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0