Grym film!

Cloverfield vad asbra! Riktigt bra och spännande.

Dom som sjunger på Idol är inte lika spännande. Urk, det känns som att dom bara visar dom som sjunger dåligt, eller så finns det ingen som sjunger bra i USA.








Kvällens smartcitat.
På bio spelades musik innan. Och draperiet var för skärmen.
- Men smart att dom visar reklamfilm med drapreiet för, säger jag som tror att dom glömt att dra bort det.
- Men det går ju inte, projektorn står ju där, säger Älsklingen och pekar bakåt och uppåt.
Så smart var jag som talade högt innan jag tänkte mig för.
Vill någon ha förklaringen, be om den i kommentarsfältet så folk kan se hur osmart du också är ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0