Har inget annat för mig

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
4 stycken. Och en magnet-grej till porten

Vilken svordom använder du mest?
Shit, fan, jävlar... 

Äger du en iPod?
Ne

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Nothing. Jag får sova tills jag vaknar, varje dag!

Hur många resväskor äger du?
En. För liten dessutom.. Eller egentligen inte, men vill ha en större :)

Var köper du dina matvaror ifrån?
Prisextra, Ica på Fältan och Hemköp

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Bådeoch :)

Vilken var den senaste filmen du såg?
Heartbreak hotel. Gillar egentligen inte svenska filmen men den var ganska kul faktiskt

Har någon av dina vänner barn?
Nej, ingen

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder. Och en middag

Har någon någonsin kallat dig lat?
Hahahahaha, för många gånger!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen tror jag. Har all musik i datorn

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Urk. Ingen av dom

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej.. 

Använder du huvtröjor?
Ibland.

Kan du vissla? 
Jag heter ju Johanna

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nope

Vem var den senaste som ringde dig?
Min Älskling

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Garanterat. Vem har det inte snackats om bakom en rygg?

Tittade du på tecknat när du var liten?
Jupp, tecknat var bäst!

Hur många syskon har du?
Två underbara

Vilken film kan du alla replikerna till?
Hehe, vet inte om jag kan alla replikerna men några kan jag nog citera: bl a Kejsarens nya stil och Ace Ventura-filmerna

Äger du några band-t-shirts?
Ja, Håkan såklart. Mando Diao snart ;D

När flög du senast?
I augusti till och från Lefkas, Grekland

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Jag har inte ens ett köksbord..

Läser du för skojs skull?
Eh, ja.. massor!

Pratar du några andra språk?
Engelska och rövarspråket.. :)

Diskar du din egen disk?
Ja, och Älsklingens

Har du gråtit offentligt?
Ja.. 

Har du en stationär dator eller en laptop?
Älsklingen "äger" väl båda men "min" är stationär och hans är bärbar.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Hela tiden!

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
En tatuering isf. Ingen piercing.. ont

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, old fachion som jag är. Men i dagens samhälle måste jag väl säga att det ska vara lika :)

Kan du kasta macka?
Jag är bäst!

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Nej, en eller två på diskreta ställen är väl okej. Någon annan kommer nog inte in genom mamma och pappas dörr. 

Har du en blogg?
Har jag?

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Foto var kul. Och naturvetenskapen. Och journalistiken

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor

Gillar du din boendesituation?
Jorå, skulle vilja har lite större och lite mindre våldtäktsmän runt knutarna

Vilken är din favoritfrukt?
Är helt såld på clementiner nu. Men gillar äpplen och sånt också.. 

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Mwahahahah. Nee

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
22

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, det måste jag vara. (men inte på bloggen). Jag rättar gärna personer som säger fel också. Tyvärr

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Älsklingen. (fast om en småsak)

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
För att min mamma tyckte det var fint. (tror jag)

Gillar du senap?
Yes

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Hellre det är bungyjump i alla fall

Sover du på sida, mage eller rygg?
På sidan med huvudet mot väggen. 

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nope

Tycker du om att krama folk?
Väldigt!

Skulle du säga att du är trendig?
Nja.. kanske

Äger du en digitalkamera?
Ja.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Säga nej tack

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Kommer inte ihåg nån bra typ

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Men åh, det kommer jag inte ihåg

Tycker du att du är attraktiv?
I'm hot like hell! Ungefär...

Vad är du allergisk mot?
Katter. 

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Haha, nej.. Skulle inte kunna leva utan kött

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Tänker inte säga! Min syster har en gammal vana att alltid säga att hon kom på det först, eller rent av sno idén.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"de här sammanhangen; var och en som vill ge sig in i fiskedebatten får". Tyst hav, av Isabella Lövin 

Vad har du på dig?
Tofflor, två tunna strumpbyxor, ett par grå knästrumpor, pyjamasbyxor, linne och svart tröja (halvt partyklädsel/mys-klädsel)

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Jim Croce, nåt som Älsklingen tycker är bra. Han sjunger operator, men jag tycker alltid han sjunger A burrito. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0