Harkel

Jag känner mig så där grynig i halsen som man gör innan man blir sjuk.. Not nice. 
Härligt att komma hem till mamsingen och papsingen i helgen och kurera sig. 50-års kalas på lördag för Älsklingens pappa också! Tööörta! Fast jag är faktiskt inget big fan av kaffebröd eller tårtor. Är för torrt och sött. Endast en mastig chokladkaka kommer ner i min mage. Mmmm...
Jag fick väldigt fina blommor av Älsklingen. Typ en meter långa! 
Sov lite middag-middag förut. Hade mumsat i mig av hamburgarna vi gjort. Blev supermätt och trött. 
Hmm, nu har jag skapat ett sånt där blaj blaj-inlägg igen. Men det är bara för att jag inte hade något annat att göra. 

Sov gott vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0