Hmm

Intervjun gick ganska bra tror jag. Men man vet ju aldrig vad dom vill ha. Jobbet var liiite annorlundare än vad jag väntat mig. haha.. Men det är säkert kul.
Lyckades skämma bort mig lite också. Tog sällskap till tunnelbanan med killen som också intervjuades. Nästan framme så lyckas jag såklart halka och slå ner knät i backen. Aj och pinsamt. Jag ska då alltid halka på KTH. Jävla billiga skor..






Älsklingen ger mig alla-hjärtans-dags-ångest. Han började med att köpa något till mig och då måste ju jag också köpa! Han får blommor.. Hoppas inte han köpt nåt speciellt till mig. Då får jag mer ångest.

Kommentarer
Postat av: Emmie

nej johanna lilla ;) vi lär upp oss där och ska starta i eskilstuna så du behöver inte hetsa upp dig :D haha.

2008-02-14 @ 18:35:31
URL: http://eatdirt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0