Jaha..

Igår var kul. Ganska blöt men kul. Det var inte ens så bra idé att börja dricka halv tio. Eller att köpa en drink ute. Den enda bra idén var cheeseburgarna på vägen hem. 
Pre-partade hos Daniella. Jag, hon, hennes moster och hennes mosters kompis. Gick hemifrån vid elva. Kom till Golden hits. En och en halv timmes kö. Nej tack. Gick till nåt annat ställe som jag inte vet vad det hette. Visste säkert igår, men minns inte nu. Fast där var det 27 i åldersgräns så vi kom inte in. I alla fall inte jag och Daniella. Hehe..
Smarta som vi är tar vi en taxi till Kungsgatan. Men det var ju inte smart eftersom vi var ett kvarter bort. Så taxiresan tog säkert längre tid än om vi skulle gått. Gick in på Karlsson & co. Hade ingen aning om vad det var för ställe.. Spelade lite blackjack som vanligt. Varför kan jag inte låta bli? Vann 20 spänn. Spelade bort lite mer.. Daniella bestämde att vi skulle dricka en drink och jag sa inte nej. Strawberry daquiri. God, men dyr. 
Lämnade placet innan två. Stack in på Donken och handlade burgare och gick till Stureplan och tog bussen hem. Snackade i luren med Älsklingen hela vägen från bussen så jag inte skulle bli våldtagen. Var ganska lurig men vaknade relativt pigg. Käkade knäckemacka innan bakfyllan slagit till så jag har mått bra i dag. Trots.

Har bara haft en skön söndag. Imorgon är det ny vecka! Med mera slapp. Funderar på att gå till bibblan och lämna och låna nya böcker.

Fast nu ska jag kolla vad det är på tv och göra en kvällsmacka. Prisextra har som godaste mackorna ever! Petit någonting heter dom. Supergoda.. 





Grattis min älskade mamsing som fyller år i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0