Kvällsaktivitet?

Älsklingen ringer mig. Frågar hur det är och så. Och frågar vad jag vill hitta på ikväll. En gnutta hopp tänds. Kan han vilja göra nåt speciellt? Vad har han i tanken?
- Nja, jag vet inte, har du någon idé? svarar jag.
- Ne...
Hade fått ett mejl också. Från Älsklingen. "Vad vill du hitta på ikväll?" frågar han även där. (mejlet skickades innan samtalet). Hoppet tänds igen, han kanske vågar komma med sin idé över internet i alla fall.
"Vad är du sugen på att göra? Har du någon idé i ditt lilla hjärta" frågar jag tillbaka.
"Nej, vi kan väl bara vara hemma. Har inte spenderbyxan på..."
Ne, justde.. Den där jävla byxan som jag alltid vill ska sitta på! Men den används så sällan så jag har glömt hur den ser ut. Jag hatar helgen innan låning. Just låning, för det är ju lånade pengar faktiskt.
Det är en tråkig helg. Jag kommer göra samma sak i helgen som jag gjort hela veckan. Ingenting. Men fördelen är att Älsklingen inte är i skolan iallafall. Han kommer kanske till och med hem 7 ikväll. En jävla fredag.. Skitskola är vad han går!

Men jag har en påse med mikropopp kvar. Den ska jag njuuuuta av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0