Ledig

Älsklingen rumlade hem strax efter ett i natt. Tunnelbanan hade slutat gått så han och hans kompis fick ta taxi. Som jag övertalade dom att ta, annars lär dom ha gått.
Kunde inte somna om förens halv tre kanske. Låg och hade ångest över mina ben. Tänk om inte ärren försvinner, eller tappar färg innan sommaren? Shit, då vill jag inte gå i kjol och sånt... =/

Älsklingen ligger i sängen. Han vaknar som alltid tidigt, käkar och blir sen trött igen. Jag går upp och stannar uppe, jag kan inte bara lägga mig i sängen igen och vila! Hehe
Men vi ska ta en promenad snart. Om han orkar. Annars blir det väl tåg. Och så ska vi käka lunch. Antingen kina eller thai.

Nu ska jag hitta läckra kläder i garderoben (som jag not har).

Kommentarer
Postat av: porki

my baby! Jag hade följt med till systerobror om jag var i sthlm, självklart. du har slöa vänner som bara ligger hemma och är bekväma! Men snart kommer jag till sthlm, weeeyo! Kommer bli schysst! :D Saknar dig min sys

2008-02-28 @ 11:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0