Men åh

Första halvan av veckan började prima! Nytt extrajobb, pluggade bra, låning osv.. Men sen i dag, under eftermiddagen har veckan börjat bli sämre. Daniella kan inte hänga med till SysteroBror ikväll. Och ingen annan heller som jag frågat. En har jag inte fått svar från, men det gör det bara mer tveksamt.. Fan fan fan.
Älsklingen ska ju på konsert och ha kul. Jag får sitta hemma.
Har du inte lust att hänga med? Showen börjar om två timmar...

Köpte ett par sommarskor i dag. För 100 kr på H&M. Ett par "slippers" står det, men jag skulle inte kalla dom för det. Med peeptoe. Skitsöta och comfy.

Kom igen, häng på. Det är ju förtusan Shan Atci för 20 spänn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0