Men va faan!

Älsklingen chockade mig i morse. Han mår tydligen illa igen! Men kom igen, skärp dig man! Så nu ligger han och sover i sängen igen. Men jag är fortfarande frisk. Funderar dock på om det nu är något annat är kräksjukan. Han var ändå frisk igår och om det är samma sjuka i dag så är det tredje dagen. Det är inte vanligt.. Eller? Jag tror han inte tål kyckling. Kan man vara allergisk mot det? Vi käkade det igår, och han har börjat må illa några gånger innan då vi ätit kyckling.. 

Ska kanske på tjejmiddag imorgon. Eller något i alla fall. Vi hade planerat en middag, men nu är Erica sjuk så vi andra kanske bara ses, dricker lite vin och kollar på Melodifestivalen.. 






Jag som hade tänkt ta med Älsklingen på promenad i dag.. Undrar om han orkar sen. Tveksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0