Men vad gör ni Kent?

Som ni alla vet är jag inget fan av Kent. Någonsin. Men en bra låt har dom gjort. Elefanter heter den och finns på nya skivan. Kollar på QX-galan (homo-bi-grejen på fyran). Där spelade Kent nyss. Dock den enda låten jag gillar vilket var bra. Men vad gör dom? Spelar playback! Jocke, vad tänkte du med? 
Dom står där och lallar med sina instrument. Jocke sjunger och vickar huvudet fram och tillbaka. Det är så uppenbart att dom inte spelar på riktigt. Inte ens sladdar har dom till gitarrerna och baserna! Hallå?! Hahaha! Jag kan bara skratta...
Försvara er Kent-fan om ni kan! Är det inte lite lurendrejeri det där med playback?







Jag är inte sjuk än...

Kommentarer
Postat av: Emmie

hm... snart är det live iaf .
Såg också, lite fånigt, men hell vad snygg jocke äär

2008-02-07 @ 21:04:31
URL: http://eatdirt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0