Mus-handled

Jag har inte en musarm, utan en mushandled. Det gör svinont! När jag vickar handen bakåt och åt sidorna. Inte bra eftersom jag troligen ska spendera mitt arbetsliv framför en dator. Men tror helt ärligt att det beror på Älsklingens bärbara. Då vinklas handleden lite fel.. Inte så ergonomiskt.

Vaknade alldeles för sent i dag. Vaknade först nio och tänkte: usch vad tidigt, nu måste jag somna om. Tänkte att jag lär sova en timme till max. Men vaknade elva! Då är det liksom dags för lunch!

Så nu är projektarbetet igång. 10 veckor framöver. Slappt känns det som.. Ska börja med att researcha. Alltså att läsa massor med böcker. Ska först skriva klart mitt PM som jag måste ändra, sen sticker jag till bibblan imorgon. Med cykeln. Passar på att bika till söder och bestämma en intervjutid med personporträttet. Effective!





Hur läker man en mus-handled?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0