Överfall!

En kvinna blev i natt överfallen, våldtäktsförsökad och knivskuren i halsen. I vår backe!! Vår backe som går till tunnelbanan!! Tydligen var det sjätte överfallet i Gärdet under den här hösten och vintern. Jag tänker inte gå ut på kvällarna ensam igen. Senast förra fredagen gick jag hem där ensam klockan halv 3 på natten. Fatta vad som kunde ha hänt! Läskigt.. 
Vaknade av en helikopter som flög omkring över vårt hus, typ aslänge. Sen fösvann den. Tydligen så letade den efter våldtäktsmannen.. Det jävla aset som jag ska kalla honom hädanefter.

Simningen igår gick bra! Det var skönt och lite jobbigt.. Det tråkiga var att dom började stänga av banor för simträning när vi hade simmat en halvtimme (500 m). Så då bubblade vi istället. 

Nu ska jag ut på en promenad med Älsklingen. Sen åker han hem till Eskilstuna. Och jag lämnar inte lägenheten.. 




Har kanske ett personporträtt på gång. Nästan en kändis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0