Planet Earth

image72
(bild: eskilstuna.din.stad)
Vi vimlade på Nybron i fredags. Erika är en solbränning.

Har kollat på 3 avsnitt av Planet Earth. Helt underbar serie! Alla måste se den! Och så ska vi alla, när vi kollat klart, börja göra något åt vår miljö. Själv kommer jag nog käka vegan-mat på fredag. Något jag inte gjort förr. Spännande!

Lisa kommer hit på torsdag. Vi ska umgås och så ska hon handla kläder. Hoppas för min och hennes skull att hon nu hittar något =) Men vi har ju både Weekday (den nya såklart) och Monki.
Kul anekdot: När Erika var här så var vi in på Weekday. Då fattade vi inte ens hur man stängde provrumsdörren. Så jäkla spejsad! Så en som jobbade där fick hjälpa oss. Så nu är jag förberedd till torsdagen.
(nyspaus)

Haha. En annan kul sak som Erika gjorde den gången! Hehe. Kom på att jag kan skriva en lite "kul-saker-Erika-gjort-lista".
1. Hon gick omkring på H&M. Sen kände hon något tungt på luvan. Så hon går till en spegel lite senare och ser att två galjar med toppar har fastnat i hennes luva! Så hon har gått omkring i affären ett tag med dom där hängandes där. Sen når hon inte och får bort dom utan får be en tant att hjälpa henne.
2. När hon jobbade i lördags hittade hon ett trasigt vaniljhjärta. "Åh, det har jag aldrig ätit undrar hur dom smakar", tänkte hon och luktar på den. (alltså inte så kunderna ser, skymt bakom bröddisken). Sen går hon ut i butiken igen. (hon åt den inte, om ni undrade). Hon hjälper en kund och berättade vad en sak stod sen gick hon in i lunchrummet. "Erika, har du kollat dig i spegeln", frågar en jobbarkompis. "Eh, nej", svarar hon. Så hon går till en spegel och ser hur hon har florsocker över hela näsan!
Hahaha, hela familjen höll på att dö av skratt när hon berättade det vid middagen.

Enough med skratt. Eller nej, det är ju Idol på tv...

Kommentarer
Postat av: erk

hahah lord, jag är ju ett original jag. stupido! puss

2008-02-18 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0