PM-panik!

Wah! Nu börjar jag smått få panik. Jag ska skriva ett PM om mitt projektarbete som ska in på måndag. Och då ska jag redovisa vad jag ska skriva om i minst 3 artiklar. Jag har bara en klar. Fuck fuck fuck.. Finns det vekligen ingen ekologiskt person som du känner? Fan.. Det är riktigt svårt att hitta!

Simning i dag. Nu ska jag fan göra det. Inget mer gnäll på mina ben. Bara i mitt huvud.. Men ser folk chockade ut när jag simmar så kommer jag inte gå tillbaka på ett tag. Haha..







Gillar inte ångestknutar i magen. Fan va skönt det vore att bara jobba. Gå till jobbet, göra det man ska, gå hem och släppa allt. Men skolan ligger alltid i bakhuvudet och gnager. Inte alls skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0