Smånervös

Nu börjar det pirra lite i magen. Lite sådär småjobbigt faktiskt. Fejan och frillan är i alla fall fixad. Kläderna är bestämda men inte på min kropp ännu. Kommer det gå bra för mig eller?

Nått puckor hade glömt kläderna och torktumlaren på i tvättstugan. Jag tänkte att personen säkert hämtat dom när jag kom tilbaka nästa gång. Men nej. Tumlaren var fortfarande på och i låg kläderna. Då var det kört för personen. För man kommer bara in i tvättstugan under sin egna tid. Jag lät kläderna ligga och tumlade bara i en.. Lakanen får hängtorka hemma.
Men hur tusan kan man glömma kläderna? Hehe.. smart.





Ungefär en halvtimme kvar tills jag sticker. Uppdaterar sen om hur det gick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0