Snål

Om några dagar höjer SL priset på allt. Rubbet ska upp några tior. Jag gråter. Det var ju redan dyrt innan! Så innan lördag ska jag bunkra upp med åkremsor. Jag köper inte månadskort när jag inte behöver vara i skolan förens i april. Jag går ganska mycket. Faktiskt enda ner till stan. Bara regn och storm kan stoppa mig. Regnar det senare i dag när jag ska ner blir det en stressig tur. Hinna göra alla ärenden inom en timme då tiden för hemfärd tar slut. Varför har dom inte shopping-varianten i Stockholm som i Eskilstuna? Vore ju perfekt att köpa en resa för 25 spänn och ha 3 timmar på sig.
SL, lyssna nu!

Kommer sälja två böcker i eftermiddag/kväll. För 250 kr. Hon frågade om det var 300 jag ville ha, men vi hade faktiskt kommit överrens om 250 så jag ville inte luras. Tänkte handla dom där tygskorna från H&M och kanske någon reabok.

Jag har faktiskt pluggat på ganska bra i dag. Och jag är något stort på spåren! Eskil Erlandson får se upp.. Haha! Men det har bara vart research. Intervjuer och sånt kommer när jag har mer kött på benen (än vad jag redan har alltså).


Illamåendet har gått lite över. Men det ligger i magsäcken och gror. Är inte ens sugen på en muffin... Illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0