Sommarjobb fixat

Då har jag fixat ett sommarjobb. Fick komma tillbaka till Grönan fastän jag var nästan 2 månader för sen med ansökan. Fick dessutom Lustiga huset-rotationen igen. Sweet!

Jag hatar just nu min kropp över allt annat. Gick ner till stan och klampade in på Weekday. Kortet fullt med pengar och hjärtat hoppfullt. Wow! Nu hade dom alla reajeans för 50 kronor! Vad dom än kostat innan. Slänger upp 4 olika sorter och köar 20 minuter. 10 minuter senare kommer jag ut, och inga av brallorna passade. Jag har en allt för fettig höft till mina kycklingben. Alla brallorna satt som guld på låren, men jag fick inte igen dom i midjan. Drog och drog och drog. Rubbades inget. Wah, gråtfärdig!
Går ner en våning till dom dyra jeansen. 50 kronor för alla reajeans där med! Alltså 1000-kronorsjeans för 50 spänn. Kill me! Lassar upp 4 par igen. Inte en enda passar. Likt matadoren i Ferdinand sliter jag mitt hår, jag stampar i marken och äter min sko! JÄVLA FUCKED UP-kropp.
Började panika. Inga brallor! Måste. Handla. Något. H&M, där finns det alltid nåt. Vill ha ett par sånadär fina tygskor i vitt. Men dom fanns inte någonstans. Ingen klänning heller. Eller topp. Köpte ett par tights för 70 kr.
Och mat. Kassören lurade mig på 10 spänn. Fick inte extrapriset på vindruvor i box..

Heter det box? Plastlåda.. Eh?

Första vegetariska kvällen i dag. Falafel med couscous och tzatsiki ska jag göra. Hoppas det blir gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0