Tråkigaste

Den här söndagen kommer nog bli den sämsta någonsin!
Anledningar:
Jag vaknar själv. Har dessutom inte sovit allt för bra. Eftersom jag sovit själv alltså..
Jag ska skriva ett fuck-PM på 3-4 sidor. Jag har inte börjat och vet knappt hälften av vad jag ska skriva där. Hjälp!
Det är fettis-dagen. Och jag gillar inte ens semlor!
Jag kommer nog inte få pizza till lunch eller middag. (pga snåla csn)

11 rubriker ska mitt PM innehålla. Alla är pissjobbiga. Jag ska till och med komma med en tidsplan för 10 veckors arbete! Inte ens jag som är så organiserad kan klämma ut det på en dag. Fan..




Jag tyckte det skulle bli mysigt med snö. Men jag har redan tröttnat på den. Det är liksom inte lika mysigt på dagen som när det är mörkt.

Update
Tydligen var det inte fettisdagen utan fetlagsdagen. Det menar att jag borde gå och köpa mig en pizza och bli lite fet. Hmm.. Är dessutom nästan klar med mitt PM! Gick mycket bättre än väntat. Så nu kan jag lugnt slappa resten av dagen och lämna in det i tid till imorgon. Fast jag måste ju fila lite på det såklart...
Det har börjat snöa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0