Tur i oturen

Vi orkade inte gå till stan. Vi var alldeles för hungriga. Käkade kinabuffé vid Sveavägen och stack in till kontoret en snabbis. Sen hade vi bestämt oss för att gå till Fjärilshuset. På annonsen stod det att man kan gå av vid Odenplan. Där vi i stort sätt redan va så vi tänkte att det inte vad så långt att gå. Jo, tjena! Hagaparken ligger tydligen en liiiten bit från stan. Vid Sveaplan (norrtull) vände vi och tog bussen hem. På bussen upptäckte jag att Pressbyrån gett mig ett 7-dagarskort istället för ett månadskort, som jag betalat för! Shit, fick värsta paniken att dom inte skulle tro mig. Hade inget kvitto såklart. Men tog ut ett kontoutdrag i alla fall.
På Pressbyrån var det en schysst kille som jobbade som ringde nån som sa att jag skulle få ett månadskort. Phew.. Och en kaffe om jag ville, för besväret. Men det var lungan. Bara jag fick mitt kort som jag betalat för. Tur..

Men imorgon ska vi till Fjärilshuset i alla fall. Men då ska vi ta bussen dit! 515 tydligen. Ska dessutom kolla igenom kartan på internet noga som fan så jag vet vart vi ska.

Ellerhur Pork, visst följer du med till Systerobror på onsdag? Och Sofia om du har tid att komma en dag innan Mando diao-spelningen.

Kommentarer
Postat av: din lille eirikur

självklart går vi dit då!!! Var ju tokskoj sist! :D bara det inte regnar när vi vandrar dit haha. drygast.! Men fan va kul minitripp till sthlm det blir nu! 1.stanrunda, 2.systerobror, 3.mando diao =D=D sweeeeeetest

2008-02-28 @ 22:35:38
Postat av: Soffiproppi

Jag vill också gå på syterobror!! =D

2008-02-29 @ 14:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0