Urk

Jag mår seriöst illa när jag tänker på falafel.. Är inte direkt sugen på att käka frukost. Kanske en clementin. Kanske.. Det där med att bli vegetarian är inte min grej. Kan jag inte ens äta falafel finns det nog inget hopp.

Funderar på att ta mig till Drottninggatan Bok och Bild i dag. Första dagen på bokrean! Men det lär vara proppat med folk där. Liten och populär affär. Men den är ju bäst så. Säkert halva priset mot Akademibokhandelns rea.. (som jag knappt tycker är rea) =)
Men ingen har så bra rea som Weekday.. Fan, är fortfarande bitter.

Är besviken på dig läsare. Ställer jag en fråga, vill jag ha svar. Tack =)


Störigt när en person varken svarar på mejl eller i telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0