Yes!

Nyss ringde dom från Academicwork. Jag ska på arbetsintervju imorgon! Yes, yes, yes! Säger inte vad det är än, eftersom det ju inte är säkert att jag får jobbet.. Men åh vad skönt det vore om jag fick jobbet. Lite mer pengar i månaden..

Har inget schema för dagen. Sa till Älsklingen att han inte fick ringa mig imorse och väcka mig. Hade ändå luren i väskan och på ljuslös, så jag hade kanske inte hört den (alltså hört vibrationen). Vaknade 20 över 10. Alldeles lagom! Osten är slut så jag måste handla ny. Och kanske någon till middagen ikväll, som jag inte bestämt vad det blir än. Kanske lagar den tillsammans med Älsklingen för en gång skull.






Jag är en Seinfeld-tönt. Har spelat allt för mycket Seinfeld-trivia på Face. Fast jag har ganska hög ranking å andra sidan... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0